Nr. 1380/12.03.2024
Descriere invitație de participare:
Muzeul Național al Banatului cu sediul administrativ în Timișoara, Piața Huniade nr. 1, solicită oferte de preț în vederea achiziționării de servicii de publicitate – anunț ziar, publicitate on-line și publicitate stradală. Procedura de achizitie aplicată este achiziția directă prin sistemul electronic de achiziții publice SICAP, cu repsectarea prevederilor art. 7 alin (5) din Legea 98/2016.
Coduri CPV:
79341000-6 – Servicii de publicitate
79341400 – 0 – Servicii de campanii de publicitate
Modul de prezentare şi depunerea ofertei:
Oferta se va depune la sediul administrativ al Autorității Contractante din Str. Martin Luther, nr.4, Bastion Theresia, et.1, Timișoara, România cod. 300054.
Oferta se va depune pe adresa de email: muzeul.banatului@yahoo.com însoțită de toate documentele solicitate prin prezentul anunț, întocmite într-un singur exemplar. Oferta completă (documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară) și notificarea cu datele de identificare (denumire ofertant, CUI, adresa de e-mail, telefon, persoana de contact).
Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:
Obligatoriu la evaluarea ofertelor se va verifica și operatorul economic. În acest sens vă rugăm să anexați la oferta depusă și următoarele documente: Certificatul constatator ONRC cu privire la asociați/acționari, participarea acestora la capitalul social, pe lângă datele referitoare la sediu și obiectul principal de activitate, contul de trezorerie și o copie a CI administrator/acționar/persoană desemnată (împuternicit) pentru semnarea contractului.
Lipsa oricărui document solicitat prin documentația de atribuire duce la respingerea ofertei ca fiind neconformă; nu se acceptă completări ale ofertei, riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
FORMULARE conform Legii achizițiilor publice nr.98/2016.
Serviciul de la care se pot obține informații:
Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;
NR. 1379/ 12.03.2024
ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL conform procedurii prorii nr. 158/11.01.2024 ÎNCHIRIERE SPAȚIU DE DEPOZITARE și BIROURI
Beneficiar: MUZEUL NATIONAL AL BANATULUI
P-ța. I. Huniade nr.1, Timișoara, cod.300002
Sediul administrativ: Str. Martin Luther, nr.4, Bastion Theresia, et.1, Timișoara, cod.300054
Cod CPV 70310000-7 – Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile;
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț; Algoritmul de calcul se regăsește în Caietul de sarcini atașat anunțului/invitației de participare;
Valoarea estimată maximă luată în calcul pentru atribuire: 22,97 lei/mp./lună fără T.V.A.;
Durata închirierii: în perioada 01.06.2024 – 31.12.2029, cu posibilitate de prelungire a perioadei contractuale și renegocierea clauzelor, prin act adițional.
Limba de redactarea ofertei: limba română.
Cantitatea estimată a se închiria: Caietului de sarcini nr. 1107/27.02.2024.
Valabilitatea ofertei: în procesul de selecție al ofertelor depuse respectiv pe toată durata derulării contractului de achiziție pentru ofertantul declarant câștigator.
Sursa de finanţare: Bugetul stabilit de Consiliul Județean Timiș în vederea închirierii unui spațiu pentru depozite și birouri, așa cum rezultă din adresa nr. 3850/12.02.2024, și înregistrat la nivelul AC cu nr. 909/19.02.2024;
Ținând cont de adresa nr. 1361/11.03.2023 a Comisiei de evaluare nominalizată prin Decizia nr. 9/27.02.2024 privind COMUNICARE ANULARE PROCEDURĂ ACHIZIȚIE DIRECTĂ PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL conform procedurii prorii nr. 158/11.01.2024 ÎNCHIRIERE SPAȚIU DE DEPOZITARE și BIROURI;
Având în vedere că la data lansării Invitației de participare sursa de finanțare este parțial constituită, autoritatea contractantă procedează la lansarea achiziției prin CLAUZA SUSPENSIVĂ, în înțelesul art. 1399 – 1400 din Codul Civil și al legislației în materie de achiziții publice, după cum urmează:
Achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată anual de primirea sursei de finanțare de la ordonatorul principal de credite, Consiliul Județean Timiș, prin rectificarea de buget a județului și bugetele anuale, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate de ordonatorul principal de credite, Consiliul Județean Timiș, prin rectificare de buget a județului. În cazul în care, indiferent de motive, ordonatorul principal de credite, Consiliul Județean Timiș, prin rectificare de buget a județului nu va aloca aceadstă sdumă Muzeului Național al Banatului, Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Comisia de evaluare DISPUNE reluarea procedurii de achiziție prin procedură proprie, cu publicarea anunțului/invitației pe site-ul Muzeului Național al Banatului www.mnab.ro și într-o publicație de interes național.
Specificații tehnice: Conform Caietului de sarcini nr. 1107/27.02.2024.
Ofertele vor fi depuse cu Scrisoare de înaintare (Formularul 1).
Se va completa Formularul 2 – Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea achizițiilor publice nr.98/2016.
Se vacompleta Formularul 3 – Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute de art. 165 si 167 din Legea achizițiilor publice nr.98/2016.
Se va completa Formularul 4 – DECLARAŢIE privind neincadrarea in prevederile art.58; 59; 60; 61; 62 si 63 din Legea achizitiilor publice nr.98/2016.
Propunerea tehnică: Formularul 5
Notă: Toate cerinţele din caietul de sarcini sunt considerate minimale şi obligatorii.
Propunerea financiară: Formular 6: Formularul de ofertă financiară;
Ofertele vor fi exprimate obligatoriu în lei fără TVA, și vor avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate.
Plata chiriei se face în lei, în contul TREZORERIE al Ofertantului.
Modul de prezentare şi depunerea ofertei:
Oferta se va depune la sediul administrativ al Autorității Contractante din Str. Martin Luther, nr.4, Bastion Theresia, et.1, Timișoara, România cod. 300054;
Oferta trebuie depusă în plic la sediul autorității contractante și va conține toate documentele solicitate prin prezentul anunț, întocmite într-un singur exemplar în original/copie conformă cu originalul introduse într-un plic exterior, închis și netransparent. Oferta completă (documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară) și notificare cu datele de identificare (denumire ofertant, CUI, adresa de e-mail, telefon, persoana de contact) va fi depusă în plic închis la sediul autorității contractante. Oferta se va prezenta îndosariată, având toate paginile numerotate și opisate.
Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:
Plicului i se va atașa o Scrisoare de înaintare.
Obligatoriu la evaluarea ofertelor se va verifica și operatorul economic. În acest sens vă rugăm să anexați la oferta depusă și următoarele documente: Certificatul constatator de la ONRC cu privire la asociați/acționari, participarea acestora la capitalul social, pe lângă datele referitoare la sediu și obiectul principal de activitate, contul de trezorerie și o copie a CI administrator/acționar/persoană desemnată (împuternicit) pentru semnarea contractului.
Ofertantul va oferi detalii pentru îndeplinirea fiecărei cerințe din caietul de sarcini atașat prezentului anunț. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează, de către fiecare ofertant, propunerea tehnică și financiară.
Ofertantul trebuie să prezinte Formularul de ofertă care reprezintă elementul principal al propunerii financiare conform cerințelor din caietul de sarcini.
De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte draftul de contract însușit.
Cerințele prevăzute în caietul de sarcini sunt cerințe minime obligatorii, ofertele care nu îndeplinesc aceste cerințe urmând a fi respinse ca neconforme.
Lipsa oricărui document solicitat prin documentația de atribuire duce la respingerea ofertei ca fiind neconformă; nu se acceptă completări ale ofertei, riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
Clasamentul ofertelor va fi determinat pe baza punctajului total. Pe baza metodei de calcul de mai sus, ofertantul care are cel mai mare punctaj total va fi declarat câștigător.
În cazul în care, după aplicarea criteriului de atribuire, două oferte prezintă punctaj egal, în vederea departajării acestora, autoritatea contractantă va alege oferta cu cel mai mare punctaj obținut la factorul de evaluare „Componența tehnică”.
În cazul în care, după aplicarea criteriului de atribuire, două oferte prezintă punctaj egal la ambii factorii de evaluare, în vederea departajării acestora, autoritatea contractantă va solicita reofertare din punct de vedere financiar, oferta castigatoare fiind cea cu prețul cel mai scăzut. Procesul de reofertare se va repeta până când ofertele vor avea preț diferit.
DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI: 22.03.2024, ORA 12:00.
Nu se acceptă oferte alternative.
Modalitatea de plată: lunar, pe baza facturii prin sistemul electronic e-factura.
FORMULARE conform Legii achizițiilor publice nr.98/2016.
5.Formularul 5 –Propunere Tehnică –Solicitat √
Serviciul de la care se pot obține informații:
Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;
COMUNICARE ANULARE PROCEDURĂ ACHIZIȚIE DIRECTĂ PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL
conform procedurii prorii nr. 158/11.01.2024
ÎNCHIRIERE SPAȚIU DE DEPOZITARE și BIROURI
Subscrisa Muzeul Național al Banatului cu sediul în Timișoara, Piața Huniade nr. 1, reprezentată de Claudiu Ilaș, în calitate de Manager, prin Anunțul/Invitația de participare nr. 1110/27.02.2024, a publicat intenția de a achiziționa sup formă de închiriere un spațiu în suprafață de 6500 de mp., conform cerințelor din Caietul de Sarcini nr. 1106/27.02.2024, cu termen de depunere a ofertelor la sediul autorității până la data de 11.03.2024., ora 12:00.
Având în vedere că în cadrul procedurii proprii de închiriere nu a fost depusă nici o ofertă, comisia de evaluare a ofertelor, nominalizată prin Deciza nr. a Managerului Muzeului Național al Banatului, Claudiu Ilaș, prin președintele comisiei:
DISPUNE
Anularea procedurii lansate prin Anunțul/Invitația de participare nr. 1110/27.02.2024 și reluarea procedurii de achiziție prin procedură proprie, cu publicarea anunțului/invitației pe site-ul Muzeului Național al Banatului www.mnab.ro și într-o publicație de interes național.
COMUNICARE ANULARE PROCEDURĂ ACHIZIȚIE DIRECTĂ PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL
conform procedurii prorii nr. 158/11.01.2024
ÎNCHIRIERE SPAȚIU DE DEPOZITARE și BIROURI
Subscrisa Muzeul Național al Banatului cu sediul în Timișoara, Piața Huniade nr. 1, reprezentată de Claudiu Ilaș, în calitate de Manager, prin Anunțul/Invitația de participare nr. 1110/27.02.2024, a publicat intenția de a achiziționa sup formă de închiriere un spațiu în suprafață de 6500 de mp., conform cerințelor din Caietul de Sarcini nr. 1106/27.02.2024, cu termen de depunere a ofertelor la sediul autorității până la data de 11.03.2024., ora 12:00.
Având în vedere că în cadrul procedurii proprii de închiriere nu a fost depusă nici o ofertă, comisia de evaluare a ofertelor, nominalizată prin Deciza nr. a Managerului Muzeului Național al Banatului, Claudiu Ilaș, prin președintele comisiei:
DISPUNE
Anularea procedurii lansate prin Anunțul/Invitația de participare nr. 1110/27.02.2024 și reluarea procedurii de achiziție prin procedură proprie, cu publicarea anunțului/invitației pe site-ul Muzeului Național al Banatului www.mnab.ro și într-o publicație de interes național.
Nr. 1233 / 04.03.2024
Muzeul Național al Banatului, cu sediul în Mun.Timișoara, P-ța Huniade, nr.1, organizează în data de 19.03.2024, examen de evaluare pentru personalul contractual debutant la terminarea perioadei de debut, după cum urmează:
Examenul va consta într-o probă de interviu ca va avea loc la sediul instituției din Bastionul Maria Theresia, str.Martin Luther, nr.4, Timișoara.
Relații suplimentare se pot obține la sediul Muzeului Național al Banatului, Compartimentul Financiar, Contabilitate și Resurse Umane.
Bibliografia pentru inspector de specialitate – Comp.Arte Vizuale:
1.Legea nr.311/2003 – Legea muzeelor și a colecțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
2.Legea nr.182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil, cu modificările și completările ulterioare;
3.Florin Medeleț, Nicoleta Toma, Muzeul Banatului, File de cronică I, 1872-1918, Timișoara, 1997;
4.Florin Medeleț, Vasile Râmneanțu, Muzeul Banatului, File de cronică II, 1918 – 1948, Timișoara, 2003.
Bibliografia pentru muzeograf – Sc.Arheologie:
1.Legea nr.311/2003 – Legea muzeelor și a colecțiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
2.Legea nr.182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural național mobil, cu modificările și completările ulterioare;
3.O.G. nr.43/2000 privind protecția patrimoniului arheologic și declararea unor situri arheologice ca zone de interes național;
4.Florin DRAȘOVEAN, Cultura Vinča târzie (faza C) în Banat/Die Vinca C-kultur (Stufe C) im Banat, Timișoara, 1996.
5.Alasdair Whittle, Alex Bayliss, Alistair Barclay, Bisserka Gaydarska, Eszter Bánffy, Dušan Borić, Florin Drașovean. János Jakucs, Miroslav Marić, David Orton, Ivana Pantovic´, Wolfram Schier, Nenad Tasić, Marc Vander Linden, A Vinča potscape; formal chronological models for the useand development of Vin;a ceramics in south-east Europe, Documenta Praehistorica, XLIII, 2016, p.1-60.
6.Wofram, Schier, The Relative and Absolute Chronology of Vinča: New Evidencen from the Type Site, în F. Drașovean (ed.) The Vinča Culture, Its Role and Cultural Connections: International Symposium on the Vinca Culture, Its Role and Cultural Connections, Timișoara, Romania, 1996, p.141-162.
ANUNȚ/INVITAȚIE DE PARTICIPARE PRIVIND ÎNCHIRIEREA UNUI IMOBIL conform procedurii prorii nr. 158/11.01.2024 ÎNCHIRIERE SPAȚIU DE DEPOZITARE și BIROURI
Beneficiar: MUZEUL NATIONAL AL BANATULUI
P-ța. I. Huniade nr.1, Timișoara, cod.300002
Sediul administrativ: Str. Martin Luther, nr.4, Bastion Theresia, et.1, Timișoara, cod.300054
Cod CPV 70310000-7 – Servicii de închiriere sau de vânzare de imobile;
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț; Algoritmul de calcul se regăsește în Caietul de sarcini atașat anunțului/invitației de participare;
Valoarea estimată maximă luată în calcul pentru atribuire: 22,97 lei/mp/lună fără TVA, însumând o chirie totală per lună de 149.305 lei fără TVA, pentru 6500 mp.
Durata închirierii: în perioada 01.06.2024 – 31.12.2029, cu posibilitate de prelungire a perioadei contractuale și renegocierea clauzelor, prin act adițional.
Limba de redactarea ofertei: limba română.
Cantitatea estimată a se închiria: Caietului de sarcini nr. 1107/27.02.2024.
Valabilitatea ofertei: în procesul de selecție al ofertelor depuse respectiv pe toată durata derulării contractului de achiziție pentru ofertantul declarant câștigator.
Sursa de finanţare: Bugetul stabilit de Consiliul Județean Timiș în vederea închirierii unui spațiu pentru depozite și birouri, așa cum rezultă din adresa nr. 3850/12.02.2024, și înregistrat la nivelul AC cu nr. 909/19.02.2024;
Având în vedere că la data lansării Invitației de participare sursa de finanțare este parțial constituită, autoritatea contractantă procedează la lansarea achiziției prin CLAUZA SUSPENSIVĂ, în înțelesul art. 1399 – 1400 din Codul Civil și al legislației în materie de achiziții publice, după cum urmează:
Achiziția este inițiată sub incidența prezentei clauze suspensive, în sensul că încheierea contractului de achiziție publică este condiționată anual de primirea sursei de finanțare de la ordonatorul principal de credite, Consiliul Județean Timiș, prin rectificarea de buget a județului și bugetele anuale, semnarea contractului făcându-se cu respectarea dispozițiilor referitoare la angajarea cheltuielilor din bugetele care intră sub incidenţa legislaţiei privind finanţele publice. Având în vedere dispozițiile Legii 98/2016 și HG nr. 395/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă precizează că va încheia contractul cu ofertantul declarat câștigător numai în măsura în care fondurile necesare achiziției vor fi asigurate de ordonatorul principal de credite, Consiliul Județean Timiș, prin rectificare de buget a județului. În cazul în care, indiferent de motive, ordonatorul principal de credite, Consiliul Județean Timiș, prin rectificare de buget a județului nu va aloca aceadstă sdumă Muzeului Național al Banatului, Autoritatea Contractantă își rezervă dreptul de a anula procedura de atribuire, în condițiile în care nu există o altă sursă de finanțare, în conformitate cu prevederile art. 212 alin (1) lit. c) teza 2 din Legea 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, fiind imposibilă încheierea contractului de achiziție publică.
Ofertanții din cadrul acestei proceduri înțeleg că Autoritatea Contractantă nu poate fi considerată răspunzătoare pentru vreun prejudiciu în cazul anulării procedurii de atribuire, indiferent de natura acestuia și indiferent dacă Autoritatea Contractantă a fost notificată asupra existenței unui asemenea prejudiciu. Ofertanții din cadrul acestei proceduri acceptă utilizarea condițiilor speciale de mai sus/clauzei suspensive, asumându-si întreaga răspundere în raport cu eventualele prejudicii pe care le-ar putea suferi în situația descrisă.
Specificații tehnice: Conform Caietului de sarcini nr. 1107/27.02.2024.
Ofertele vor fi depuse cu Scrisoare de înaintare (Formularul 1).
Se va completa Formularul 2 – Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute la art. 164 din Legea achizițiilor publice nr.98/2016.
Se vacompleta Formularul 3 – Declarație privind neîncadrarea în situaţiile prevăzute de art. 165 si 167 din Legea achizițiilor publice nr.98/2016.
Se va completa Formularul 4 – DECLARAŢIE privind neincadrarea in prevederile art.58; 59; 60; 61; 62 si 63 din Legea achizitiilor publice nr.98/2016.
Propunerea tehnică: Formularul 5
Notă: Toate cerinţele din caietul de sarcini sunt considerate minimale şi obligatorii.
Propunerea financiară: Formular 6: Formularul de ofertă financiară;
Ofertele vor fi exprimate obligatoriu în lei fără TVA, și vor avea caracter ferm şi obligatoriu din punct de vedere al conţinutului pe toată perioada de valabilitate.
Plata chiriei se face în lei, în contul TREZORERIE al Ofertantului.
Modul de prezentare şi depunerea ofertei:
Oferta se va depune la sediul administrativ al Autorității Contractante din Str. Martin Luther, nr.4, Bastion Theresia, et.1, Timișoara, România cod. 300054;
Oferta trebuie depusă în plic la sediul autorității contractante și va conține toate documentele solicitate prin prezentul anunț, întocmite într-un singur exemplar în original/copie conformă cu originalul introduse într-un plic exterior, închis și netransparent. Oferta completă (documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară) și notificare cu datele de identificare (denumire ofertant, CUI, adresa de e-mail, telefon, persoana de contact) va fi depusă în plic închis la sediul autorității contractante. Oferta se va prezenta îndosariată, având toate paginile numerotate și opisate.
Plicul exterior trebuie să fie marcat cu:
Plicului i se va atașa o Scrisoare de înaintare.
Obligatoriu la evaluarea ofertelor se va verifica și operatorul economic. În acest sens vă rugăm să anexați la oferta depusă și următoarele documente: Certificatul constatator de la ONRC cu privire la asociați/acționari, participarea acestora la capitalul social, pe lângă datele referitoare la sediu și obiectul principal de activitate, contul de trezorerie și o copie a CI administrator/acționar/persoană desemnată (împuternicit) pentru semnarea contractului.
Ofertantul va oferi detalii pentru îndeplinirea fiecărei cerințe din caietul de sarcini atașat prezentului anunț. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează, de către fiecare ofertant, propunerea tehnică și financiară.
Ofertantul trebuie să prezinte Formularul de ofertă care reprezintă elementul principal al propunerii financiare conform cerințelor din caietul de sarcini.
De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte draftul de contract însușit.
Cerințele prevăzute în caietul de sarcini sunt cerințe minime obligatorii, ofertele care nu îndeplinesc aceste cerințe urmând a fi respinse ca neconforme.
Lipsa oricărui document solicitat prin documentația de atribuire duce la respingerea ofertei ca fiind neconformă; nu se acceptă completări ale ofertei, riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
Clasamentul ofertelor va fi determinat pe baza punctajului total. Pe baza metodei de calcul de mai sus, ofertantul care are cel mai mare punctaj total va fi declarat câștigător.
În cazul în care, după aplicarea criteriului de atribuire, două oferte prezintă punctaj egal, în vederea departajării acestora, autoritatea contractantă va alege oferta cu cel mai mare punctaj obținut la factorul de evaluare „Componența tehnică”.
În cazul în care, după aplicarea criteriului de atribuire, două oferte prezintă punctaj egal la ambii factorii de evaluare, în vederea departajării acestora, autoritatea contractantă va solicita reofertare din punct de vedere financiar, oferta castigatoare fiind cea cu prețul cel mai scăzut. Procesul de reofertare se va repeta până când ofertele vor avea preț diferit.
DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI: 11.03.2024, ORA 12:00.
Nu se acceptă oferte alternative.
Modalitatea de plată: lunar, pe baza facturii prin sistemul electronic e-factura.
FORMULARE conform Legii achizițiilor publice nr.98/2016.
5.Formularul 5 –Propunere Tehnică –Solicitat √
Serviciul de la care se pot obține informații:
Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;
Muzeul Național al Banatului prin Anunțul / Invitația de Participare nr. ADV1397283 din 24.11.2023 a lansat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice invitația de participare la licitație în procedură proprie – Anexa 2 în vederea achiziționării de servicii de organizare de evenimente culturale pentru evenimentul „Festivalul Luminilor” derulat în perioada 31 decembrie 2023 – 02 ianuarie 2024 la o valoare estimată de 1008403,36 RON.
Criteriul de atribuire este cel mai bun raport calitate – preț, algoritmul de calcul regăsindu-se în caietul de sarcini atașat anunțului / invitației de participare postat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice.
Termen limită de depunere a ofertelor la sediul autorității contractante: 11.12.2023, ora 12:00.
Anunț promovare muzeograf gr.prof