ANUNȚ
Muzeul Național al Banatului, cu sediul în Timișoara, Strada Martin Luther, nr.4, în conformitate cu prevederile HG 1336/2022, precum și cu ale Dispoziției Președintelui Consiliului Județean Timiș nr.819/22.11.2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarele posturi contractuale vacante pe durată nedeterminată:
Conform art. 15 din HG nr.1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute de art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Bibliografia și tematica pentru concursuri, precum și condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana pentru ocuparea postului sunt prezentate în anexele anunţului, pe site-ul www.mnab.ro, la rubrica Informaţii publice/Anunţuri şi la avizierul de la sediul instituţiei din Timișoara, Str. Martin Luther nr. 4.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii; pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
h) curriculum vitae, model comun european.
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la lit.g se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise.
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarul de candidatură se poate depune prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platforma informatică a instituției publice până la ora şi data limită de depunere a acestuia în format fizic la sediul angajatorului şi există obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise/practice, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Muzeului Național al Banatului din Timișoara, Strada Martin Luther nr.4, sau în format electronic la adresa muzeul.banatului@yahoo.com.
Concursurile pentru ocuparea posturilor contractante vacante enumerate mai sus, se vor desfăşura la sediul Muzeului Național al Banatului după cum urmează :
Șef Laborator Zonal de Restaurare Gradația II
\Perioada de depunere a dosarelor de candidat este 02.02.– 15.02.2023 inclusiv in intervalul orar 900– 1530 .
Proba de selecţie a dosarelor de candidat și afișarea rezultatelor 16.02.2023
Termen depunere contestații 17.02.2023
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor 20.02.2023
Proba scrisă in data de 23.02.2023 ora 1000
Afişare rezultate la Proba scrisă in data de 24.02.2023
Termen depunere contestaţii 27.02.2023
Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor 28.02.2023..
Proba Interviu in data de 01.03.2023., ora 1000 ( pot participa doar candidaţii care au fost declaraţi admis la proba scrisă).
Afișarea rezultatelor la Proba interviu 02.03.2023
Termen depunere contestații la Proba Interviu 03.03.2023
Soluționarea contestaţiilor şi afișarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor la Proba Interviu 06.03.2023
Afișarea rezultatelor finale 07.03.2023
Restaurator Gradul IA în cadrul Laboratorului Zonal de Restaurare:
Perioada de depunere a dosarelor de candidat este 02.02.– 15.02.2023 inclusiv in intervalul orar 900– 1530 .
Proba de selecţie a dosarelor de candidat și afișarea rezultatelor 16.02.2023
Termen depunere contestații 17.02.2023
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor 20.02.2023
Proba scrisă in data de 23.02.2023 ora 1330
Afişare rezultate la Proba scrisă in data de 24.02.2023
Termen depunere contestaţii 27.02.2023
Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor 28.02.2023..
Proba Interviu in data de 01.03.2023., ora 1330 ( pot participa doar candidaţii care au fost declaraţi admis la proba scrisă).
Afișarea rezultatelor la Proba interviu 02.03.2023
Termen depunere contestații la Proba Interviu 03.03.2023
Soluționarea contestaţiilor şi afișarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor la Proba Interviu 06.03.2023
Afișarea rezultatelor finale 07.03.2023
Dosarele pentru înscrierea la concurs se vor depune la sediul Muzeului Naţional al Banatului din Timişoara, Strada Martin Luther, nr.4.
Pentru relaţii suplimentare privind concursul, vă puteţi adresa la sediul Muzeului Naţional al Banatului, la Compartimentul Financiar Contabilitate R.U ( telefon 0256/ 201321).
Persoana de contact : Inspector de specialitate – Apostu Marius
BIBLIOGRAFIA
Concursului pentru ocuparea postului Șef Laborator Zonal Restaurare
Condiții specifice pentru ocuparea postului Șef Laborator Zonal Restaurare
cu certificat de absolvire în cadrul Centrului Special de Perfecționare a Cadrelor ,
București – Ministerul Culturii și Cultelor
BIBLIOGRAFIA
Concursului pentru ocuparea postului Restaurator Gradul IA în cadrul Laborator Zonal Restaurare
Condiții specifice pentru ocuparea postului Restaurator Gradul IA în cadrul Laborator Zonal Restaurare
ANUNŢ
Muzeul Național al Banatului, cu sediul în Timișoara, Strada Martin Luther, nr.4, în conformitate cu prevederile HG 1336/2022, precum și cu ale Dispoziției Președintelui Consiliului Județean Timiș nr.819/22.11.2022, organizează concurs pentru ocuparea următoarele posturi contractuale vacante pe durată nedeterminată:
Conform art. 15 din HG nr.1336/2022, poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi cerinţele specifice prevăzute de art. 542 alin. (1) şi (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare:
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;
e) îndeplineşte condiţiile de studii, de vechime în specialitate şi, după caz, alte condiţii specifice, potrivit cerinţelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârşirea unei infracţiuni contra securităţii naţionale, contra autorităţii, contra umanităţii, infracţiuni de corupţie sau de serviciu, infracţiuni de fals ori contra înfăptuirii justiţiei, infracţiuni săvârşite cu intenţie care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcţiei contractuale pentru care candidează, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfăşura activitatea de care s-a folosit pentru săvârşirea infracţiunii sau faţă de aceasta nu s-a luat măsura de siguranţă a interzicerii ocupării unei funcţii sau a exercitării unei profesii;
Bibliografia și tematica pentru concursuri, precum și condițiile specifice pe care trebuie să le îndeplinească persoana pentru ocuparea postului sunt prezentate în anexele anunţului, pe site-ul www.mnab.ro, la rubrica Informaţii publice/Anunţuri şi la avizierul de la sediul instituţiei din Timișoara, Str. Martin Luther nr. 4.
Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar care va conține următoarele documente:
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului; adeverinţa care atestă starea de sănătate conţine, în clar, numărul, data, numele emitentului şi calitatea acestuia, în formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii; pentru candidaţii cu dizabilităţi, în situaţia solicitării de adaptare rezonabilă, adeverinţa care atestă starea de sănătate trebuie însoţită de copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap, emis în condiţiile legii;
h) curriculum vitae, model comun european.
Pentru postul vacant Muzeograf Gradul IA,în cadrul Secției Arheologie, se solicită suplimentar :
Copiile de pe actele prevăzute la lit. b)-e), precum şi copia certificatului de încadrare într-un grad de handicap prevăzut la lit.g se prezintă însoţite de documentele originale, care se certifică cu menţiunea „conform cu originalul“ de către secretarul comisiei de concurs.
Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe propria răspundere privind antecedentele penale. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor şi care nu a solicitat expres la înscrierea la concurs preluarea informaţiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevăzut la lit. f), anterior datei de susţinere a probei scrise.
În situaţia în care candidatul solicită expres în formularul de înscriere la concurs preluarea informaţiilor direct de la autoritatea sau instituţia publică competentă cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicită de către instituţia publică organizatoare a concursului, potrivit legii.
Dosarul de candidatură se poate depune prin Poșta Română, serviciul de curierat rapid, poșta electronică sau platforma informatică a instituției publice până la ora şi data limită de depunere a acestuia în format fizic la sediul angajatorului şi există obligația de a se prezenta la secretarul comisiei de concurs documentele în original, pentru certificarea acestora, pe tot parcursul desfășurării concursului, dar nu mai târziu de data și ora organizării probei scrise/practice, sub sancțiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
Transmiterea documentelor prin poşta electronică sau prin platformele informatice ale autorităţilor sau instituţiilor publice se realizează în format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar în formă lizibilă.
Dosarele de înscriere la concurs se depun la sediul Muzeului Național al Banatului din Timișoara, Strada Martin Luther nr.4, sau în format electronic la adresa muzeul.banatului@yahoo.com.
Concursurile pentru ocuparea posturilor contractante vacante enumerate mai sus, se vor desfăşura la sediul Muzeului Național al Banatului după cum urmează :
Muzeograf Gradul IA în cadrul Secției Arheologie – 2 posturi :
Perioada de depunere a dosarelor de candidat este 01.02 – 14.02.2023 inclusiv in intervalul orar 900– 1530 .
Proba de selecţie a dosarelor de candidat și afișarea rezultatelor 15.02.2023
Termen depunere contestații la rezultatele Probei selecția dosarelor 16.02.2023
Soluționarea contestațiilor 17.02.2023
Proba scrisă in data de 22.02.2023 ora 1000
Afişare rezultate la Proba scrisă in data de 23.02.2023
Termen depunere contestaţii 24.02.2023
Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor 27.02.2023
Proba interviu in data de 28.02.2023 ora 1000 ( pot participa doar candidaţii care au fost declaraţi admis la proba scrisă).
Afișarea rezultatelor la Proba interviu 01.03.2023
Termen depunere contestații la Proba interviu 02.03.2023
Soluționarea contestaţiilor şi afișarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor la Proba interviu 03.03.2023
Afișarea rezultatelor finale 06.03.2023
Muzeograf Gradul II în cadrul Secției Arheologie :
Perioada de depunere a dosarelor de candidat este 01.02. – 14.02.2023 inclusiv în intervalul orar 900– 1530 .
Proba de selecţie a dosarelor de candidat și afișarea rezultatelor la 15.02.2023
Termen depunere contestații la rezultate Proba selecția dosarelor 16.02.2023
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor 17.02.2023
Proba scrisă in data de 22.02.2023 ora 1000
Afişare rezultate la Proba scrisă in data de 23.02.2023
Termen depunere contestaţii la Proba scrisă 24.02.2023
Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor 27.02.2023
Proba practică și afișarea rezultatelor în data de 28.02.2023 ora 1000 ( pot participa doar candidaţii care au fost declaraţi admis la Proba scrisă)
Termen depunere contestații la Proba practică 01.03.2023
Soluționarea contestaţiilor şi afișarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor la Proba
practică 02.03.2023
Proba interviu și afișarea rezultatelor la Proba interviu 03.03.2023 ora 1000
Termen depunere contestații la Proba interviu 06.03.2023
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor 07.03.2023
Afișarea rezultatelor finale 08.03.2023
Muzeograf Grad Debutant în cadrul Secției Arheologie
Perioada de depunere a dosarelor de candidat este 01.02. – 14.02.2023 inclusiv in intervalul orar 900– 1530 .
Proba de selecţie a dosarelor de candidat și afișarea rezultatelor 15.02.2023
Termen de depunere contestații 16.02.2023
Soluționarea contestațiilor și afișarea rezultatelor după soluționarea contestațiilor 17.02.2023
Proba scrisă in data de 22.02.2023 ora 1330
Afişare rezultate la Proba scrisă în data de 23.02.2023
Termen depunere contestaţii la Proba scrisă 24.02.2023
Soluţionarea contestaţiilor şi afişarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor 27.02.2023
Proba Interviu in data de 28.02.2023 ora 1330 ( pot participa doar candidaţii care au fost declaraţi admis la proba scrisă).
Afișarea rezultatelor la Proba interviu 01.03.2023
Termen depunere contestații la Proba Interviu 02.03.2023
Soluționarea contestaţiilor şi afișarea rezultatelor după soluţionarea contestaţiilor la Proba interviu 03.03.2023
Afișarea rezultatelor finale 06.03.2023
Dosarele pentru înscrierea la concurs se vor depune la sediul Muzeului Naţional al Banatului din Timişoara, Strada Martin Luther, nr.4.
Pentru relaţii suplimentare privind concursul, vă puteţi adresa la sediul Muzeului Naţional al Banatului, la Compartimentul Financiar Contabilitate R.U ( telefon 0256/ 201321).
Persoana de contact : Inspector de specialitate – Apostu Marius
Bibliografia
Concursului pentru ocuparea postului Muzeograf Gradul II la Secția Arheologie
LEGE nr. 311 din 8 iulie 2003 a muzeelor şi a colecţiilor publice LEGE nr. 182 din 25 octombrie 2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil.
Reiko Ishihara-Brito, Archaeological Illustrations of Ceramics, Dumbarton Oaks Research Library and Collection Washington, D.C.
Lesley Collett, Introduction to Drawing Archaeological Pottery, CIfA Professional Practice Paper.
Condiții specifice necesare pentru ocuparea postului Muzeograf Gradul II la Secția Arheologie
specialist sau experți, în care să fie menționate activități de întocmire a documentației grafice
a șantierelor
Bibliografia
Concursului pentru ocuparea postului Muzeograf Grad Debutant
LEGE nr. 311 din 8 iulie 2003 a muzeelor şi a colecţiilor publice LEGE nr. 182 din 25 octombrie 2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil.
COD DEONTOLOGIC din 19 august 2022al arheologilor din România. EMITENT MINISTERUL CULTURII. Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 886 din 8 septembrie 2022
ORDONANȚA nr. 43 din 30 ianuarie 2000 (republicată) privind protecția patrimoniului arheologic și declararea unor situri arheologice ca zone de interes național,EMITENT GUVERNUL ROMÂNIEI. Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 951 din 24 noiembrie 2006.
Gh. Lazarovici, Neoliticul Banatului (Cluj-Napoca) 1979
Gh. Lazarovici, F. Drașovean (eds.), Cultura Vinča în România (Timișoara), 1991.
Luca 1998: S. A. Luca, Liubcova-Ornița. Monografie Arheologică (Târgoviște), 1998.
Formal Chronological Models for the Use and Development of Vinča Ceramics in South-east Europe. În: Documenta Praehistorica 43, 2016,1–60.
Condiții specifice necesare pentru ocupare postului Muzeograf Grad Debutant la Secția Arheologie
BIBLIOGRAFIA
Concursului pentru ocuparea postului Muzeograf Gradul IA la Secția Arheologie
LEGE nr. 311 din 8 iulie 2003 a muzeelor şi a colecţiilor publice LEGE nr. 182 din 25 octombrie 2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil.
ORDONANŢĂ de urgenţă nr. 16 din 27 martie 2003 pentru modificarea şi completarea Legii nr. 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil.
LEGE nr. 105 din 7 aprilie 2004 pentru modificarea Legii 182/2000 privind protejarea patrimoniului cultural naţional mobil.
COD DEONTOLOGIC din 19 august 2022al arheologilor din România. EMITENT MINISTERUL CULTURII. Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 886 din 8 septembrie 2022
ORDONANȚA nr. 43 din 30 ianuarie 2000 (republicată) privind protecția patrimoniului arheologic și declararea unor situri arheologice ca zone de interes național,EMITENT GUVERNUL ROMÂNIEI. Publicat în MONITORUL OFICIAL nr. 951 din 24 noiembrie 2006.
Condiții specifice pentru ocuparea postului Muzeograf Gradul IA
la Secția Arheologie
– Absolvent studii superioare și postuniversitare în domeniul Istorie-Arheologie
– Studii de specialitate /doctorat/ stagiu studii doctorale
– Vechime în specialitatea studiilor de minim 7 ani
– Dovada înscrierii la Doctorat sau Diploma doctor în domeniul Istorie, specializarea Arheologie
– Înscris în registrul Arheologilor din România în calitatea minimă de specialist
– Cunoștințe operare pc : Office ( Word, Excel, Access, Power Point) , Photoshop/CorelDraw ,
Agisoft , Docpat
– Cunoștințe primare domeniul G.I.S.
– Cunoașterea a unei limbi străine de circulație internațională: nivel mediu.
MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI a inițiat Anunțul/Invitația de participare privind achiziția directă de servicii – Anexa2 procedură proprie în cadrul evenimentului „JAZZx” – versiunea 2; înregistrat cu nr. 233/16.01.2023, respectiv ADV 1339849/16.01.2023.
Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale;
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț;
Valoarea estimată maximă luată în calcul pentru atribuire: 1.470.588,23 lei, exclusiv TVA.;
Durata realizării: în perioada 26.06. – 02.07.2023 (7 zile).
Sursa de finanţare: Prin Hotărârea Consiliului Județean Timiș nr. 221/09.08.2022, privind proiectele propuse spre a fi introduce în dosarul de candidature a Programului Cultural Național „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”.
Documentația de atribuire: Referat de necesitate nr. 215/16.01.2023; Notă de fundamentare nr. 214/16.01.2023;
Specificații tehnice: Conform Caietului de sarcini nr. 216/16.01.2023.
DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI: 25.01.2023, ORA 12:00.
Serviciul de la care se pot obține informații:
Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;
Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro; sau www.e-licitație.ro
MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI a inițiat anunțul/invitația de participare privind achiziția directă de servicii – Anexa2 procedură propie în cadrul evenimentului „JAZZx”, nr. 49/05.01.2023 și ADV1338707/06.01.2023.
Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale;
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț;
Valoarea estimată maximă luată în calcul pentru atribuire: 1.932.773,10 lei, exclusiv TVA.;
Durata realizării: în perioada 26.06. – 02.07.2023 (7 zile).
Sursa de finanţare: Prin Hotărârea Consiliului Județean Timiș nr. 221/09.08.2022, privind proiectele propuse spre a fi introduce în dosarul de candidature a Programului Cultural Național „Timișoara – Capitală Europeană a Culturii în anul 2023”.
Documentația de atribuire: Referat de necessitate nr. 35/05.01.2023; Notă de fundamentare nr. 34/05.01.2023;
Specificații tehnice: Conform Caietului de sarcini nr. 36/05.01.2023.
DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI: 19.01.2023, ORA 10:00.
Serviciul de la care se pot obține informații:
Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;
Anunț/Invitație de participare procedură simplificată:
„REALIZARE ȘI MONTARE 80 PANOURI STRADALE PENTRU EXPOZIȚIA PATRIMONIUL SUB REFLECTOARE – TIMIȘOARA: LUMI PARALELE”
MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI, a publicat Anunțul/Invitația de participare la procedura simplificată nr. SCN1111118961/30.12.2022 privind achiziția „REALIZARE ȘI MONTARE 80 PANOURI STRADALE PENTRU EXPOZIȚIA PATRIMONIUL SUB REFLECTOARE – TIMIȘOARA: LUMI PARALELE”
Cod CPV: 35261000-1 — „Panouri de informare”;
Termenul limită până la care operatorii economici pot transmite solicitări de clarificări: 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde clar și complet, tuturor solicitărilor de clarificări.
VALOAREA MAXIMĂ ESTIMATĂ LUATĂ ÎN CALCUL PENTRU ATRIBUIRE: 504.201,68 lei exclusiv T.V.A.; Moneda: RON.
CRITERIUL DE ATRIBUIRE: prețul cel mai scăzut.
DURATA REALIZĂRII: 20 de zile de la data semnării contractului de achiziție, dar nu mai târziu de 15 februarie 2023;
CANTITATEA ESTIMATĂ A SE ACHIZIȚIONA ȘI SPECIFICAȚII TEHNICE: Conform Caietului de sarcini nr. 7601/23.12.2022.
GARANȚIA DE BUNĂ EXECUȚIE: Cuantumul garanției de bună execuție: 10 % din prețul contractului fără T.V.A. și se va constitui conform art.40 din H.G.395/2016.
MODUL DE PREZENTARE ŞI DEPUNERE A OFERTEI:
Oferta se va depune în sistemul electronic SICAP;
DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI: 13.01.2023.
Nu se acceptă oferte alternative.
LOCUL DE EXECUTARE:
Cod NUTS: RO424 Timiș.
Locul principal de executare:
Timişoara, Str. Martin Luther nr. 4, Bastionul Therezia, Timișoara, Județul Timiș.
MODALITATEA DE PLATĂ: decontare etapizată aprobată de conducerea instituției pe baza procesului verbal de predare cu anexele aferente stipulate în contractual de produse, conform calendarului de amplasare.
Autoritatea contractantă Muzeul Național al Banatului, adresează invitația operatorilor economici interesați să depună ofertă pentru următoarea achiziție:
ACHIZIȚIA DIRECTĂ DE SERVICII – Anexa2 procedură propie în cadrul evenimentului „FESTIVALUL LUMINII/FESTIVAL OF LIGHTS”
Anunț/Invitație de participare: ADV 1333950/05.12.2022;
Tip contract: Servicii; Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale;
Valoare contract: 2.521.008,40 lei, exclusiv TVA.;
Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț; algoritmul de calcul se regăsește în anunțul/invitația de participare.
Durata realizării: în perioada 29.12.2022. – 02.01.2023 (5 zile).
Autoritatea contractantă procedează la lansarea achiziției prin CLAUZA SUSPENSIVĂ, în înțelesul art. 1399 – 1400 din Codul Civil;
Oferta trebuie depusă în plic la sediul autorității contractante și va conține toate documentele solicitate prin prezentul anunț, întocmite într-un singur exemplar în original/copie conformă cu originalul introduse într-un plic exterior, închis și netransparent. Oferta completă (documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară) și notificare cu datele de identificare (denumire ofertant, CUI, adresa de e-mail, telefon, persoana de contact) va fi depusă în plic închis la sediul autorității contractante. Oferta se va prezenta îndosariată, având toate paginile numerotate și opisate.
Obligatoriu la evaluarea ofertelor se va verifica și operatorul economic. În acest sens vă rugăm să anexați la oferta depusă și următoarele documente: Certificatul constatator de la ONRC cu privire la asociați/acționari, participarea acestora la capitalul social, pe lângă datele referitoare la sediu și obiectul principal de activitate, contul de trezorerie și o copie a CI administrator/acționar/persoană desemnată (împuternicit) pentru semnarea contractului.
Ofertantul va oferi detalii pentru îndeplinirea fiecărei cerințe din caietul de sarcini atașat prezentului anunț. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează, de către fiecare ofertant, propunerea tehnică și financiară.
Ofertantul trebuie să prezinte Formularul de ofertă care reprezintă elementul principal al propunerii financiare conform cerințelor din caietul de sarcini.
De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte draftul de contract însușit.
Cerințele prevăzute în caietul de sarcini sunt cerințe minime obligatorii, ofertele care nu îndeplinesc aceste cerințe urmând a fi respinse ca neconforme.
Lipsa oricărui document solicitat prin documentația de atribuire duce la respingerea ofertei ca fiind neconformă; nu se acceptă completări ale ofertei, riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.
Data limită pentru depunerea ofertei: 16.12.2022, ORA 10:00.
Serviciul de la care se pot obține informații:
Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;
Prin raportul procedurii nr. 6205/20.10.2022, comisia de evaluare în cadrul procedurii de achiziții de produse „Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului”, a analizat și decis declararea procedurii SCN 1114636/26.09.2022, anulată în sistem și reluarea procedurii.
Astfel, prin anunțul/invitație de participare la procedura simplificată SCN 1116121/25.10.2022 autoritatea contractantă Muzeul Național al Banatului a relansat procedura de achiziționare produse „Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului” pentru suma estimată de 1.260.505 lei exlusiv TVA cu termen limită de depunere a ofertelor 7 noiembrie 2022.
Conform Raportului procedurii nr. 6205/20.10.2022, în cadrul procedurii privind achiziția de produse/servicii: „Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului”, în conformitate cu prevederile art. 212. alin. (1), lit. (a) din Legea 98/2016 privind Achizițiile publice; comisia de atribuire constituită prin Decizia Managerului Muzeului Național al Banatului, a analizat și a decis declararea procedurii ANULATĂ în sistem și reluarea procedurii.