Program de vizitare: Miercuri - Duminica: 10:00 - 18:00 (închis luni și marți)

MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI a inițiat Anunțul/Invitația de participare privind achiziția directă de servicii – Anexa2 procedură proprie în cadrul evenimentului „JAZZx” – versiunea 2; înregistrat cu nr. 233/16.01.2023, respectiv ADV 1339849/16.01.2023.

Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale;

Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț;

Valoarea estimată maximă luată în calcul pentru atribuire: 1.470.588,23 lei, exclusiv TVA.;

Durata realizării: în perioada 26.06. – 02.07.2023 (7 zile).

Sursa de finanţare: Prin Hotărârea Consiliului Județean Timiș nr. 221/09.08.2022, privind proiectele propuse spre a fi introduce în dosarul de candidature a Programului Cultural Național „Timișoara – Capitală Europeană  a Culturii în anul 2023”.

Documentația de atribuire: Referat de necesitate nr. 215/16.01.2023; Notă de fundamentare nr. 214/16.01.2023;

Specificații tehnice: Conform Caietului de sarcini nr. 216/16.01.2023.

DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI:  25.01.2023, ORA  12:00.

Serviciul de la care se pot obține informații:

Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI

Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;

MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI prin anunțul 49/05.01.2023 și ADV1338707/06.01.2023 a inițiat invitația de participare privind achiziția directă de servicii – Anexa2 procedură propie în cadrul evenimentului „JAZZx”
Având în vedere adresa Compartimentului Financiar-Contabilitate și Resurse umane nr. 150/10.01.2023, și cu respectarea prevederilor art. 212 lit. (c) din Legea nr. 98/2016 privind Achizițiile publice – lipsă sursă de finanțare; prezentul anunț se ANULEAZĂ, urmând publicarea de către autoritatea contractantă a unui nou anunț cu modificările aduse valorii estimative de achiziție.
Serviciul de la care se pot obține informații:

Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI

Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro; sau www.e-licitație.ro

MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI a inițiat anunțul/invitația de participare privind achiziția directă de servicii – Anexa2 procedură propie în cadrul evenimentului „JAZZx”, nr. 49/05.01.2023 și ADV1338707/06.01.2023.

Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale;

Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț;

Valoarea estimată maximă luată în calcul pentru atribuire: 1.932.773,10 lei, exclusiv TVA.;

Durata realizării: în perioada 26.06. – 02.07.2023 (7 zile).

Sursa de finanţare: Prin Hotărârea Consiliului Județean Timiș nr. 221/09.08.2022, privind proiectele propuse spre a fi introduce în dosarul de candidature a Programului Cultural Național „Timișoara – Capitală Europeană  a Culturii în anul 2023”.

Documentația de atribuire: Referat de necessitate nr. 35/05.01.2023; Notă de fundamentare nr. 34/05.01.2023;

Specificații tehnice: Conform Caietului de sarcini nr. 36/05.01.2023.

DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI:  19.01.2023, ORA  10:00.

Serviciul de la care se pot obține informații:

Compartimentul Relații cu Publicul – MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI

Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;

 

Anunț/Invitație de participare procedură simplificată:

 

REALIZARE ȘI MONTARE 80 PANOURI STRADALE PENTRU EXPOZIȚIA PATRIMONIUL SUB REFLECTOARE – TIMIȘOARA: LUMI PARALELE”

MUZEUL NAȚIONAL AL BANATULUI, a publicat Anunțul/Invitația de participare la procedura simplificată nr. SCN1111118961/30.12.2022 privind achiziția REALIZARE ȘI MONTARE 80 PANOURI STRADALE PENTRU EXPOZIȚIA PATRIMONIUL SUB REFLECTOARE – TIMIȘOARA: LUMI PARALELE”

Cod CPV: 35261000-1 — „Panouri de informare”;

Termenul limită până la care operatorii economici pot transmite solicitări de clarificări: 3 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde clar și complet, tuturor solicitărilor de clarificări.

VALOAREA MAXIMĂ ESTIMATĂ LUATĂ ÎN CALCUL PENTRU ATRIBUIRE: 504.201,68 lei exclusiv T.V.A.; Moneda: RON.

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: prețul cel mai scăzut.

DURATA REALIZĂRII: 20 de zile de la data semnării contractului de achiziție, dar nu mai târziu de 15 februarie 2023;

CANTITATEA ESTIMATĂ A SE ACHIZIȚIONA ȘI SPECIFICAȚII TEHNICE: Conform Caietului de sarcini nr. 7601/23.12.2022.

GARANȚIA DE BUNĂ EXECUȚIE: Cuantumul garanției de bună execuție: 10 % din prețul contractului fără T.V.A. și se va constitui conform art.40 din H.G.395/2016.

MODUL DE PREZENTARE ŞI DEPUNERE A OFERTEI:

Oferta se va depune în sistemul electronic SICAP;

DATA LIMITĂ PENTRU DEPUNEREA OFERTEI: 13.01.2023.

Nu se acceptă oferte alternative.

LOCUL DE EXECUTARE:

Cod NUTS: RO424 Timiș.

Locul principal de executare:

Timişoara, Str. Martin Luther nr. 4, Bastionul Therezia, Timișoara, Județul Timiș.

MODALITATEA DE PLATĂ: decontare etapizată aprobată de conducerea instituției pe baza procesului verbal de predare cu anexele aferente stipulate în contractual de produse, conform calendarului de amplasare.

 

 

 

Autoritatea contractantă Muzeul Național al Banatului, adresează invitația operatorilor economici interesați să depună ofertă pentru următoarea achiziție:

ACHIZIȚIA DIRECTĂ DE SERVICII – Anexa2 procedură propie în cadrul evenimentului „FESTIVALUL LUMINII/FESTIVAL OF LIGHTS”

Anunț/Invitație de participare: ADV 1333950/05.12.2022;

Tip contract: Servicii; Cod CPV: 79952100-3 – Servicii de organizare de evenimente culturale;

Valoare contract: 2.521.008,40 lei, exclusiv TVA.;

Criteriul de atribuire: cel mai bun raport calitate-preț; algoritmul de calcul se regăsește în anunțul/invitația de participare.

Durata realizării: în perioada 29.12.2022. – 02.01.2023 (5 zile).

Autoritatea contractantă procedează la lansarea achiziției prin CLAUZA SUSPENSIVĂ, în înțelesul art. 1399 – 1400 din Codul Civil;

Oferta trebuie depusă în plic la sediul autorității contractante și va conține toate documentele solicitate prin prezentul anunț, întocmite într-un singur exemplar în original/copie conformă cu originalul introduse într-un plic exterior, închis și netransparent. Oferta completă (documente de calificare, propunere tehnică și propunere financiară) și notificare cu datele de identificare (denumire ofertant, CUI, adresa de e-mail, telefon, persoana de contact) va fi depusă în plic închis la sediul autorității contractante. Oferta se va prezenta îndosariată, având toate paginile numerotate și opisate.

Obligatoriu la evaluarea ofertelor se va verifica și operatorul economic. În acest sens vă rugăm să anexați la oferta depusă și următoarele documente: Certificatul constatator de la ONRC cu privire la asociați/acționari, participarea acestora la capitalul social, pe lângă datele referitoare la sediu și obiectul principal de activitate, contul de trezorerie și o copie a CI administrator/acționar/persoană desemnată (împuternicit) pentru semnarea contractului.

Ofertantul va oferi detalii pentru îndeplinirea fiecărei cerințe din caietul de sarcini atașat prezentului anunț. Caietul de sarcini face parte integrantă din documentația de atribuire și constituie ansamblul cerințelor pe baza cărora se elaborează, de către fiecare ofertant, propunerea tehnică și financiară.

Ofertantul trebuie să prezinte Formularul de ofertă care reprezintă elementul principal al propunerii financiare conform cerințelor din caietul de sarcini.

De asemenea, ofertantul trebuie să prezinte draftul de contract însușit.

Cerințele prevăzute în caietul de sarcini sunt cerințe minime obligatorii, ofertele care nu îndeplinesc aceste cerințe urmând a fi respinse ca neconforme.

Lipsa oricărui document solicitat prin documentația de atribuire duce la respingerea ofertei ca fiind neconformă; nu se acceptă completări ale ofertei, riscurile transmiterii ofertei, inclusiv forța majoră sau cazul fortuit cad în sarcina operatorului economic care transmite respectiva ofertă.

Data limită pentru depunerea ofertei:  16.12.2022, ORA  10:00.

Serviciul de la care se pot obține informații:

Email: muzeul.banatului@yahoo.com ; contact@mnab.ro;

 

Prin raportul procedurii nr. 6205/20.10.2022, comisia de evaluare în cadrul procedurii de achiziții de produse „Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului”,  a analizat și decis declararea procedurii SCN 1114636/26.09.2022, anulată în sistem și reluarea procedurii.

Astfel, prin anunțul/invitație de participare la procedura simplificată SCN 1116121/25.10.2022 autoritatea contractantă Muzeul Național al Banatului a relansat procedura de achiziționare produse „Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului” pentru suma estimată de 1.260.505 lei exlusiv TVA cu termen limită de depunere a ofertelor 7 noiembrie 2022.

 

 

Conform Raportului procedurii nr. 6205/20.10.2022, în cadrul procedurii privind achiziția de produse/servicii: „Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului”, în conformitate cu prevederile art. 212. alin. (1), lit. (a) din Legea 98/2016 privind Achizițiile publice; comisia de atribuire constituită prin Decizia Managerului Muzeului Național al Banatului, a analizat și a decis declararea procedurii ANULATĂ în sistem și reluarea procedurii.

Situația Drepturilor Salariale la 29.03.2024

Situația drepturilor salariale la 30.09.2022 (2)

Procedura SCN 1114636/26.09.2022, privind achiziția de produse:  Sistem de climatizare performant și echipamente de păstrare a mediului controlat (umiditate) pentru spațiul expozițional – Muzeul Național al Banatului”, valoare de achiziție 1.260.504 lei exclusiv T.V.A.;

CRITERIUL DE ATRIBUIRE: prețul cel mai mic

Termen de depunere a ofertelor: 10.10.2022.

Vă facem cunoscut că autoritatea constractantă, Muzeul Național al Banatului, prin anunțul 5622/20.09.2022, respectiv ADV 1316117/20.09.2022 intenționează să achiziționeze „Vitrine din metal – 9 bucăți”. Valoarea estimată de atribuire este de 159.663 lei fără TVA, cu o durată de realizare de 60 de zile.

Documentația de atribuire poate fi consultată în Sistemul Electronic de Achiziții Publice, la numărul de invitație enunțat mai sus.

Criteriul de atribuire precum și modalitatea de calcul a evaluării este detaliată în caietul de sarcini.

© 2021 - All rights reserved MNaB 2021
homephone-handsetcrossmenuchevron-down